top of page

הטעויות שאתם (כנראה) עושים באינטרנט

Writer: נתנאל איטחנתנאל איטח

Updated: Nov 6, 2022

יש לכם עסק מצליח? אתם מוכרים טוב והתזרים שלכם מכובד?

יופי.. זה לא מובן מאיליו בתקופה שלנו, יש יותר ויותר בעלי עסקים שהעסק שלהם לא מצליח לעמוד על הרגליים ולהתאושש מהקורונה.

עכשיו אתם רוצים להתרחב לאונליין, יש שם קהל רעב שרק מחכה שתכנסו לשוק!


כ 4.5 אחוזים יותר קניות ביגוד באונליין לעומת השנה שעברה!



אתם בוחרים את חברת הפרסום הראשונה שקפצה לכם בגוגל ומתחילים את התהליך, בונים אתר, קונים דומיין מעצבים אותו בדיוק כמו שאתם אוהבים ויאללה - האתר באוויר!

איזו התרגשות!

אבל רגע!

איפה הוא? איך אפשר למצוא אותו?

למה אין פניות?

למה אין משתמשים חדשים?

הוא פשוט לא עובד!


זה לא הוא, זה אתם..

יש טעויות רבות שבעלי אתרים חדשים עושים כשהם מעלים אתר לאוויר, אספנו לכם כמה מהן כדי שתוכלו עוד היום לשפר את האתר העסקי שלכם!

 

1. האתר שלכם לא ברור


חוק 4 השניות אומר שיש לכם ארבע שניות בלבד לגרום ליוזר שלכם להבין מה אתם עושים באתר, מה אתם מציעים, והכי חשוב ההבנה שלו מה הבידול שלכם מאתרים אחרים.

אם יש לכם אתר שהוא חנות בגדים, לא מספיק שהלקוח יבין מה אתם מציעים, אלא למה שהוא ייקנה דווא אצלכם?

למה לא באסוס? למה לא בפוקס?


2. לא נתתם מספיק חשיבות לעמוד הבית

יותר מ 90 אחוז מהאנשים לא ימשיכו לשאר הדפים באתר שלכם

כעמוד הבית שלכם הוא הפיצ׳ במעלית שלכם!

יש לכם כמה דקות בודדות להעביר את המסר שלכם ללקוח והכל צריך להיות שם, מה אתם מציעים ללקוח, למה שהוא ירכוש את המוצר דווקא מכם, מה הערך המוסף שלכם לעומת שאר האתרים העסקיים באינטרנט.


3. לא השקעתם מספיק בשיווק האתר שלכם

האתר שלכם אמנם נמצא שם, הוא באינטרנט ואפשר להגיע אליו אם כותבים את שם הדומיין בשורת החיפוש, אבל זה ממש לא מספיק!

אף אחד מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם לא מודע לקיומו עדיין..

כל אתר חייב קידום אורגני, הפניות מרשתות חברתיות, ואולי אפילו קידום ממומן אם אתם נמצאים בשוק תחרותי, אחרת אף אחד פשוט לא יגיע אליכם. זה כמו לפתוח חנות במדרחוב קטן וחשוך, אם לא תשימו שלטים שיכוונו את הלקוחות שלכם (לפחות בהתחלה) אף אחד לא יגיע אליכם.


4. חסר לכם תוכן

חשוב לתת תוכן רלוונטי למשתמשים שלכם! אם זה מאמרים שיש בהם ערך מוסף, מתכונים, לינקים לאתרים אחרים, קופונים וכל דבר אחר שבשבילו משתמשים יחזרו אל האתר שלכם ויימשכו אליו.

אתרים לעסקים קטנים הרבה פעמים שוכחים את החשיבות של תכנים טובים, וזו השקעה קטנה שמתשלמת בטווח הארוך.


5. לא כיוונתם להנעה לפעולה

האחריות שלנו כבעלי אתרים היא לתת למשתמש את הדרך הברורה ביותר והקצרה ביותר להגיע לפעולות שאנחנו רוצים שיבצע באתר העסקי שלנו!

אם יש לנו אתר תדמית שהמטרה שלו היא לכניס לידים או שיחות טלפון נשים כפתור ברור גדול ובולט שמניע את המשתמש לפעולה ״התקשר לסוכן״ או ״השאר פרטים״ יניעו את המשתמשים לפעולה ויחסכו לו זמן מיותר בלהבין איך לבצע אותה בעצמו - זה יגדיל את הלידים שלכם ויקל על המשתמשים שלכם.


6. לא הצגתם הוכחות חברתיות

ההוכחות החברתיות חייבות להמצא בעמוד הבית, כדי למקסם את כמות הלקוחות הרלוונטיים שרואים אותם, הציגו לראווה את החברות הגדולות שאתם עובדים איתן, הציגו את הלקוחות הגדולים שלכם, הראו לכולם את תיק העבודות שלכם, והראו בברור את התגובות הטובות שקיבלתם על העסק, זה יעזור למשתמש לקבל החלטה חיובית יותר לגביכם


79% מהמשתמשים נותנים את אותו המשקל לתגובות באינטרנט כמו שהם היו נותנים לתגובות בעולם האמיתי!



יישמו את הנקודות האלה באתר שלכם כדי לראות ממנו יותר לידים!


המומחים של Bright Square ישמחו לעזור לכם לשפר את האתר שלכם ולהביא אותו למקום שתהיו מרוצים ממנו! השאירו לנו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ לגמרי בחינם וללא שום התחייבות!






 
 
 

Komentar


bottom of page